Tuesday, 10 January 2017

Filled Under:

PELIK..!!!MAKAN PASIR UNTUK AWET MUDA???







MAKAN PASIR UNTUK AWET MUDA???

Kusma Vati, 78 tahun dari India
Nenek ni makan pasir 2kg setiap hari semenjak berusia 15 tahun untuk kekal muda...
Katanya xpernah sakit kecuali sekali masa berusia 15 tahun...

“Saya telah menguyah pasir dan batu sejak 63 tahun lalu. Saya suka makan pasir dan ia tidak memberi kesan yang memudaratkan.
Saya tidak pernah mengalami sebarang kesakitan pada perut dan mulut termasuk gigi. Saya juga boleh mengunyah batu yang keras tanpa sebarang masalah,”

“Saya tidak pernah berjumpa doktor kerana sentiasa berada dalam keadaan sihat. Saya mengamalkan amalan memakan pasir sejak berusia 15 tahun dan mengalami sakit perut yang teruk tetapi ianya tidak bertahan lama dan kembali seperti sedia kala. Saya fikir pasir juga sama seperti mineral lain dan ia memberi saya tenaga untuk terus bekerja di ladang tanaman,”